Toernooi overzicht 2024

Welkom op onze overzichtspagina voor korfbaltoernooien! Hier vind je alle essentiële informatie over aankomende korfbaltoernooien.

9 mei Hemelvaart Toernooi Dalto
Deelnemers kunnen zich als team aanmelden voor de competitie en aansluitend deelnemen aan een gezellige barbecue. Het toernooi start om 12:00 uur en de barbecue kost €13,50 per persoon.

Prijs: Gratis (BBQ: 13,50)
Waar: Dalto (Driebergen)
Voor wie: Iedereen (ook niet-korfballers)
Aanmelden: dalto.nl

9 mei VEO Toernooi
Dit toernooi gaat vaak om de gezelligheid en de teams worden samengesteld met de spelers die zich hebben opgegeven. Het toernooi begint om 9:30 uur en duurt tot ongeveer 16:30 uur waarna de prijsuitreiking plaats vindt.

Prijs: Gratis (BBQ: 7,50)
Waar: VEO (Den Haag)
Voor wie: Iedereen
Aanmelden: veokorfbal.nl

17 t/m 20 mei DES Toernooi
Twee dagen korfbalwedstrijden, veel gezelligheid en elke avond een leuk feestje, dat is het DES Toernooi en dat mag je natuurlijke niet missen! Met je team overnachten in een tent op het sportpark, gecombineerd met een aantal feestavonden, zorgt voor een fantastisch weekend!

Prijs: 64,95 per deelnemer (inclusief camping plaats en bbq)
Waar: DES (Delft)
Voor wie: 18+
Aanmelden: destoernooi.nl

20 mei Klaverblad Verzekeringen Groene Hart pinkstertoernooi
Met bijna 100 deelnemende teams van jong tot oud en met beach en veld korfbal is het een van de leukste toernooien van Nederland! Niet alleen 20 mei zijn er activiteiten maar ook het weekend ervoor!

Waar: Tempo (Alphen aan den Rijn)
Voor wie: Iedereen
Aanmelden: pinkstertoernooi@kvtempo.nl

20 mei Het Younited®️ Prikevent 2024
Tweede Pinksterdag staat in het  Oosten van het land al jaren in het teken van het Prikevent van Korfbalvereniging NKC '51. Niet alleen door de mooie prijzen die er te winnen zijn, maar vooral door de gezelligheid gedurende de dag. Onze kantine is uiteraard weer voor jullie geopend, zodat jullie tussen het schieten door weer voorzien kunnen worden van een hapje en drankje!

Prijs: 10 euro per koppel
Waar: Sportpark Gagelman (NKC ‘51)
Voor wie: iedereen
Aanmelden: nkc51.nl

22 juni Zomertoernooi Wageningen
Een hele dag vol korfbalplezier van 09.00 uur in de ochtend tot 24.00 uur in de avond willen we voor elke leeftijdsgroep een toernooi organiseren om het korfbalseizoen op een gezellige manier af te sluiten. Gewoon veldkorfbal, maar ook beachkorfbal. En als afsluiter Glow-in-the-Dark korfbal in de zaal.

Prijs: E/F-jeugd 5 euro, overig 10 euro
Waar: KV Wageningen
Voor wie: F t/m A-jeugd
Aanmelden: https://www.kvwageningen.nl/wageningen-zomertoernooi

29 juni KV Woudenberg Beachkorfbaltoernooi
KV Woudenberg organiseert voor de 7e keer het beachkorfbaltoernooi bij het Henschotermeer. Deze toplocatie heeft al 6x eerder bewezen dat het garant staat voor een super leuke korfbaldag.

Prijs: 35 euro per team
Waar: Henschotermeer (Woudenberg)
Voor wie: D t/m A-jeugd
Aanmelden: beachkorfbalwoudenberg@hotmail.com

31 augustus International Outdoor Tournament U19 Stadskanaal'74
Wat: Aan reizen mogelijk vanaf vrijdag voor NL teams, buitenland vanaf donderdag. Kamperen in eigen tenten rondom veld. Zaterdagavond BBQ en feestje. Ontbijt in de ochtenden.

Prijs: Gratis (voor ontbijt een kleine bijdrage)
Waar: Stadskanaal
Voor wie: U19/A-jeugd
Aanmelden: outdoorskn74@gmail.com

31 augustus Velocitas toernooi

Prijs: Gratis (BBQ: €8,50)
Waar: Leiderdorp
Voor wie: Senioren en A-jeugd
Aanmelden: aanmeldformulier

31 augustus Leonidas Series
Een hoge bezetting, een goede voorbereiding op het komende seizoen en gezelligheid zijn de ingrediënten van de Leonidas Series. Dit jaar hopen wij jullie vereniging ook weer te mogen begroeten met één of meerdere teams op ons jeugdkorfbaltoernooi in Noordwolde!

Prijs: € 10,- per viertal, € 15,- per achttal
Waar: Noordwolde Fr.
Voor wie: A- t/m F-jeugd
Aanmelden: leonidastoernooi.nl

Wil je een toernooi aanmelden voor deze pagina? Dat kan via deze link!

2 reacties

9 mei OH Hemelvaart, 31ste aardbeientornooi te Rijko, Rijkevorsel België

Bruyns Joris

31 augustus: Velocitas toernooi

Wat: De 51ste editie van het altijd gezellige Velocitas toernooi. Overnachten op ons veld optioneel mogelijk van vrijdag t/m zondag. Eigen tenten of een vooraf opgezette tenten tegen een kleine vergoeding. Zaterdag toernooi vanaf 10.00 tot 16.00, BBQ en slotfeest.

Prijs: Gratis (BBQ: €8,50)
Waar: Leiderdorp
Voor wie: Senioren en A-jeugd